Website strategie

Stap één in de realisatie van een webdesign is het vaststellen van je strategie. We bepalen samen met jou waar we naartoe willen werken en stippelen de route uit.


Wat wij doen

In de eerste fase van webdesign bespreken we met jou welke doelen je wilt behalen en hoe de website daaraan moet bijdragen. Misschien nog belangrijker, welke wensen en behoeften heeft jouw doelgroep? We bepalen samen wat er in een minimum viable product (MVP) zit, zodat we de belangrijkste onderdelen meteen meenemen in de eerste fase.



Data driven keuzes maken

Bij het maken van een strategie staan data, gebruikersinzichten vanuit je huidige website en het zoekgedrag van de doelgroep centraal. Daarom doen we eerst uitvoerig onderzoek naar de behoeften, het gedrag en de verwachtingen van bezoekers. Het draait immers om hun ervaringen.


De essentie van een goede strategie

De (nieuwe) strategie voor een website stemmen we af op je doelgroep. Het is een langetermijnvisie waarbij het draait om keuzes maken: je kan niet tegelijk linksaf en rechtsaf. Je kiest een duidelijke koers die het best past bij jouw doel.



Klaar voor een duidelijke strategie?

Neem vandaag nog contact met ons op. Koen en Daphne kunnen niet wachten om voor je aan de slag te gaan!


Zoek je ons kantoor of telefoonnummer?

Onze socials